تقدیم به تمام عاشقان

تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 2402
بازدید کل : 32811
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


8 دوست پوست

ميل به داشتن پوستي لطيف و زيبا، تمايلي ذاتي و انکارناپذير در بيشترخانم‌ها و حتي آقايان است. مصرف مکرر کرم‌ها و لوازم آرايشي که روز به روز تعدادشان در حال افزايش است هم موکد اين واقعيت است. اما بهتر است بدانيد که مصرف انواع کرم‌ها، ژل‌ها، لوسيون‌ها و ديگر لوازم آرايشي اثري موقت داشته و در درازمدت نه تنها سبب شادابي و لطافت پوست نمي‌شود بلکه چروکيدگي و افتادگي پوست را هم به همراه دارد. بهترين و موثرترين راه براي داشتن پوستي زيبا و و شاداب، مصرف مواد غذايي طبيعي، مخصوصا انواع ميوه‌ها و سبزيجات است و باز هم از ميان همين ميوه‌ها و مواد غذايي اين هشت خوراکي مفيدي که در اين صفحه به شما معرفي مي‌کنيم بيشترين تاثير را در سلامت و زيبايي پوست‌تان دارند...

 چاي سبز

نوشيدن يک نوشيدني مفيد مانند چاي سبز مي‌تواند شما را به برخورداري از پوستي زيبا هرچه بيشتر نزديک کند. چاي سبز در صدر ليست بهترين و مفيدترين نوشيدني‌هايي که مي‌توانيد به صورت روزمره استفاده کنيد قرار دارد. پلي فنول موجود در چاي سبز در صورتي مي‌تواند شادابي پوست شما را تامين کند که حداقل روزي چهار فنجان از آن را بنوشيد.

 گوجه‌فرنگي

بهترين دوست پوست! بر اساس جديدترني مطالعاتي که محققان آلماني انجام داده‌اند، به اين نتيجه رسيده‌اند که استفاده از ترکيبي از عصاره گوجه‌فرنگي و روغن زيتون به صورت روزانه و به مدت 10 هفته، يکي از درمان‌هاي طبيعي آفتاب‌سوختگي است. همچنين علاوه بر اين مي‌توان گوجه‌فرنگي را يکي از بزرگ‌ترين منابع آنتي‌اکسيدان به شمار آورد. مي‌توان آن را به عنوان منبع خوبي از کاروتنوييد در بين ميوه‌ها شناخت که اين منابع طبيعي مي‌توانند صدمه ديدن سلول‌هاي بدن در برابر راديکال‌هاي آزاد را به تاخير بيندازند. لازم به ذکر است که راديکال‌هاي آزاد سبب پيري و چروکيدگي پوست مي‌گردند.

 ماهي آزاد

دشمن پيري! ماهي آزاد حاوي استاکزانتين، نوعي کاروتينوئيد است که سبب نرمي پوست مي‌شود. بنابراين شما مي‌توانيد با مصرف اين نوع از ماهي، پوست بدن خود را در برابر چروک‌ها و خط‌هاي عميق محافظت کنيد.

 تخم‌مرغ

مصرف پروتئين مي‌تواند به ترميم سلول‌هاي آسيب‌ديده توسط راديکال‌هاي آزاد کمک کند. تخم مرغ، منبعي کامل از پروتئين و بيوتين محسوب مي‌شود و به خاطر دارا بودن اين ويتامين ضروري، از خشکيدگي پوست هم جلوگيري مي‌نمايد.

 انار

حتما انار را در سبد خريدتان بگنجانيد. اين ميوه خوش‌مزه که منبع خوبي از آنتي‌اکسيدان به شمار مي‌آيد، علاوه بر خواصي که در اثر خوردن در بدن بر جاي مي‌گذارد، مي‌تواند به صورت ماسک موضعي هم براي پوست بدن به خصوص صورت استفاده شود. به اين صورت که اگر شما عصاره انار را روي پوست صورت خود بماليد، سرعت ساخت کلاژن و در نتيجه جوان شدن پوست‌تان تا چند برابر افزايش مي‌يابد.

 گردو

اگر به دنبال يک ماده غذايي سرشار از اسيدهاي چرب امگا 3، غير از ماهي مي‌گرديد، مصرف گردو را به شما توصيه مي‌کنيم. گردو سرشار از امگا 3 است که به درخشندگي مو و لطافت و شادابي پوست کمک مي‌کند و مصرف روزانه آن سبب جوان ماندن پوست مي‌گردد.

 لوبيا

براي داشتن پوستي زيبا از مصرف انواع لوبيا هم غافل نشويد. انواع لوبيا هم مانند تخم مرغ،منبعي غني از پروتئين به شمار مي‌آيند که سبب ترميم سلول‌هاي آسيب‌ديده توسط راديکال‌هاي آزاد مي‌گردند. در طي فرآيند هضم، ساختار لوبيا در بدن به آمينواسيد تبديل مي‌شود که اين امر باعث ساخت سلول‌هاي جديد پوستي و کلاژن مي‌شود.

 آووکادو

آووکادو فقط يک خوردني خوش‌مزه نيست! اين ميوه گلابي مانند، منبعي عالي از بيوتين محسوب مي‌شود و سبب جلوگيري از خشکي پوست و شکنندگي مو و ناخن‌ها مي‌گردد. بسياري از طرفداران طب سنتي و داروهاي گياهي نيز اعتقاد دارند که اگر دچار سوختگي شديد مي‌توانيد مقداري آووکادوي رنده شده را براي التيام روي قسمت سوخته قرار دهيد تا هم درد و سوزشش کم شود و هم زودتر پوست‌‌تان به حالت طبيعي در بيايد چون اين ميوه منبع خوبي از ويتامين E به حساب مي‌آيد، شما مي‌توانيد عصاره آن را روزي دو نوبت با پنبه روي پوست صورت و دست‌هاي خود بماليد و پس از مدتي لذت لطافت پوست را تجربه کنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امید و آرزو تاريخ: 28 آبان 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com